مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 05:272022-06-12ورزشي

لیگ ملت های والیبال| ایران 3 - استرالیا یک؛ بازگشت شاگردان عطایی به ریل پیروزی


تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در لیگ ملت ها موفق به شکست استرالیا شد تا شاگردان بهروز عطایی به ریل پیروزی برگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجمین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت های سال 2022 در گروه مردان از امروز (یکشنبه 22 خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری می شود.

در چهارمین دیدار امروز و دومین مسابقه گروه اول این رقابت ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت ها دست یابند و 6 امتیازی شوند.

تیم ملی والیبال ایران در این ست نخست این دیدار، بازی روانی به نمایش گذاشت و استرالیا تا امتیاز نهم تقریبا همگام با ایران پیش آمد اما در ادامه مردان والیبال ایران اقتدار خود را در زمین به حریف دیکته کردند و ست نخست 25 بر 14 به سود ایران به پایان رسید.

در ست نخست تیم ایران 13 امتیاز از حمله، دو دفاع، دو سرویس و هشت امتیاز از اشتباهات استرالیا به دست آورد.

در ست دوم روند خوب تیم ایران ادامه یافت و به رغم اینکه استرالیا در امتیازهای ابتدایی پایاپای با ایران پیش آمد، شاگردان بهروز عطایی 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا از نظر ست شماری دو بر صفر پیش بیافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ ملت های والیبال| ایران 3 - استرالیا یک؛ بازگشت شاگردان عطایی به ریل پیروزی

لیگ ملت های والیبال| ایران 3 - استرالیا یک؛ بازگشت شاگردان عطایی به ریل پیروزی